Powered By Blogger

donderdag 11 juni 2009

Tekstkalender: tweeluik over een tekst?

Ik heb me afzitten vragen of het slim is maar ik denk dat het slim is om te doen, normaal plaats ik een meditatie ‘s ochtends, maar misschien is het wel mooier om de ene dag een tekst te doen en de andere dag een meditatie over die tekst! Als ik dan even geen tijd heb om meditaties te schrijven kan ik gewoon een tekst plaatsen!

Wat vinden jullie van het idee?

Geef je mening alsjeblieft in een reactie!  Het is de bedoeling dat het een tweeluik wordt dus de ene dag een tekst en de andere dag een meditatie!

2 opmerkingen:

  1. een heel goed idee...dan kun je zelf al een beetje naar de tekst kijken en er over nadenken en dan krijg je er de volgende dag uitleg over...een heel goed idee!

    maar wordt het dan niet: de ene dag een tekst en als je dan geen tijd hebt voor een meditatie, de volgende dag weer een tekst? want dán wordt het een beetje onoverzichtelijk denk ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kben het met wil eens hoor. Dan kan je alvast nadenken over de tekst. Maar dan moet je idd wel de volgende dag, of in ieder geval snel, de meditatie plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen