Powered By Blogger

woensdag 26 augustus 2009

Samen rein, deel III ‘Single of samen – Over blijven?’

Samen rein_3`1   In deze nieuwe serie: ‘Samen rein’, wil ik het gaan hebben over diverse onderwerpen met het oog op seksualiteit. Een veel gehoorde tip was ‘dingen uit deze tijd’. Na enig doorvragen kwam ik erachter dat dit onderwerp heel geschikt er voor was! Vandaag deel II: ‘Single of samen – Over blijven’

Eerst de gerustellende opmerking, er zijn heel wat jongeren van 17, 18 jaar die zich vertwijfeld afvragen of ze wel in trek zijn bij het andere geslacht.

‘Help, ik blijf over’, is een gedacht die begrijpelijk en waarschijnlijk ook veel gedacht wordt. Maar vaak wordt die gedachte door de waarheid ingehaald.

Veel jongeren zijn later dan hun leeftijdsgenoten met verkering, maar komen wel tot een huwelijk. En wat dan als ik nog geen verkering heb? En ik ben al 20, ben ik dan toch niet in trek bij het andere geslacht? Blijf bidden, blijf roepen of God je een helpende hand wil geven!

Morgen om 11.00 het volgende bericht in deze nieuwe serie, ‘Samen rein’ geplaatst.

Eerst wil ik het hebben over ‘Single of samen’, een serie in de serie Samen rein . Morgen zal er een bericht verschijnen over Single of samen – Gave?

Samen rein_3-Single of samenkopie Klik op de afbeelding voor meer afleveringen

2 opmerkingen:

  1. Mooi geschreven weer...hij was niet veel anders dan de vorige, maar wel weer mooi om te lezen!

    Echt een leerzame serie!

    Ik ben benieuwd naar de volgende...

    BeantwoordenVerwijderen