Powered By Blogger

woensdag 12 augustus 2009

OPROEP: Interessant om te lezen?

Geef je mening! Als je een mening nodig hebt, dan heb je mensen nodig…. Mensen die eerlijk en oprecht vertellen wat ze nu wel en niet ‘leuk’ vinden om te lezen.

Waar heb ik het over? Ik zat te scrollen door mijn website heen, en ik zie dat op het ene stuk meer wordt gereageerd als op het andere stuk! Ik wil graag van jullie weten, wat vinden jullie heel erg interessant en waar van denk je ik vind dit niet interessant?

Nogmaals willen jullie jullie mening geven? Dat kan via… Alle dingen, reacties mailtje(thebiblestories@gmail.com)! Ik hoop op jullie reacties of is dit niet interessant om te lezen? :P

Groetjes Arie

4 opmerkingen:

  1. hoii arie

    Dit is in elk geval interessant om te lezen hoor;-)

    Maar ik vind stukjes wat over deze tijd gaat altijd wel interessant, al lees ik eigenlijk altijd alles wel, maar die stukjes die wat meer van deze tijd zijn, hebben toch wel mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind vaak van die hele lange stukken tekst, over het nieuws enz. niet zo interessant.

    En net als willemijn vind ik de stukjes van deze tijd interessanter.
    een poosje geleden had je zo'n hele lijst met woorden waar je het over zou hebben. Ga je daar nog aan beginnen?
    Onderwerpen die met onze leeftijdsgroep te maken hebben vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wil je graag zien voor onze leeftijdsgroep?

    Daar hoop ik nog aan te beginnen ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Arie,

    Ik scrolde ook es terug op je site, een paar maanden geleden schreef je stukken over bidden, uitverkiezing, popmuziek, etc. Dat mis ik nu eigenlijk wel een beetje.
    Ik zal hard denken over onderwerpen waar je miss nog eens iets over kunt schrijven. En op die lijst met woorden staan denk ik ook al heel wat interessante onderwerpen..

    Stukjes over deze tijd en de meditatie zijn ook mooi!!

    Suc6 verder met je site

    Groetjes Fianne

    BeantwoordenVerwijderen