Powered By Blogger

maandag 24 augustus 2009

Samen rein, deel I: ‘Single of samen? – Scheidende wegen’

Samen rein_3`1 In deze nieuwe serie: ‘Samen rein’, wil ik het gaan hebben over diverse onderwerpen met het oog op seksualiteit. Een veel gehoorde tip was ‘dingen uit deze tijd’. Na enig doorvragen kwam ik erachter dat dit onderwerp heel geschikt er voor was! Vandaag deel I: ‘Single of samen – Scheidende wegen’?

Single, alleenstaand. In het artikel dat ik als bron heb gebruikt, is de schrijver een getrouwd man, die heeft geschreven over het alleen zijn. Alles wat in dit artikel aan de orde komt is uit een bron, onderaan staat de bron.

‘Singles moeten leren leven met een onvervuld verlangen’, aldus de schrijver. Welk verlangen? Het verlangen naar een partner, om lief en leed met elkaar te delen!

scheidende wegen

Gods wegen zijn verschillend, met ieder mens!

 

 

Het leven van twee vriendinnen kan zomaar gaan verschillen in een aantal jaren tijd. De een studeert, gaat zelfstandig wonen en krijgt tenslotte een baan. De andere krijgt verkering, trouwt, wordt zwanger en krijgt een baby. De vragen waar beiden eerst met elkaar in over praten veranderen.  

Zoals op de foto zichtbaar is, er zijn veel wegen! God heeft ook veel wegen voor bekering, maar er is maar één Weg tot behoud! ‘Ik ben de Weg, en de Waarheid, en het Leven. Niemand komt tot den Vader, dan door Mij(Johannes 14:6)’.

Morgen om 11.00 het volgende bericht in deze nieuwe serie, ‘Samen rein’ geplaatst.

Eerst wil ik het hebben over ‘Single of samen’, een serie in de serie Samen rein . Morgen zal er een bericht verschijnen over Single of samen – Over blijven?

Samen rein_3-Single of samenkopie  Klik op de afbeelding voor meer afleveringen

5 opmerkingen:

  1. Interessante serie! mooi geschreven ook en idd...wegen van twee vriendinnen (of vrienden) kunnen heel verschilldend gaan...je kunt beiden een heel ander leven krijgen...

    Maar (zoals je al schrijft) hoeveel verschillende wegen er voor mensen zijn, voor je behoud is er maar één!

    Ik ben nu al weer benieuwd naar het volgende deel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede serie en duidelijk uitgelegd!!

    ben ook benieuwd naar de volgende delen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze serie is heel erg actueel! Ik ben erg benieuwd naar de volgende delen..erg interestant dat je dit plaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt arie dit heeft me erg geholpen en ik hoop dat dit nog veel meer mensen gaat helpen.

    kan je als volgende onderdeel het onderdeel zelfbevrediging kiezen alsjeblieft?

    geef je trouwens ook voorstellingen??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Anoniem,

    Ik wil inderdaad als volgende onderdeel zelfbevrediging kiezen! ---> Als je persoonlijk ergens mee zit, je kan me altijd mailen: thebiblestories@gmail.com!

    Maar ik geef geen voorstellingen!

    BeantwoordenVerwijderen