Powered By Blogger

woensdag 22 juli 2009

Wie weet wat? – Deel I

Onlangs kreeg ik de tip van iemand om soort van wedstrijden te doen op mijn site. Ik ben na gaan denken… En wil dit gaan doen op woensdag om 15.00 dan zal het bericht van ‘Wie weet wat?’ geplaatst worden. Omdat het nu vakantie is en er mensen op vakantie zijn zal  ik de punten eens in de twee maand tellen. Wie de meeste punten heeft die krijgt een collage. Je moet je antwoord opsturen naar thebiblestories@gmail.com!

Stel je moet de grote daden van God uitdrukken met een foto, hoe zou jij dat doen? Ik weet nog niet precies de eind datum maar die krijg je een week van te voren te horen! Ik verwacht rond 5 augustus 2009, hier volgt later een bericht over!!

 Alvast bedankt voor het meedoen! Foto’s krijgen plaats op deze website!

6 opmerkingen:

  1. leuk idee Arie!
    moet ik nu een foto opsturen?? of zeggen wat ik op die foto zou zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oké, ik zal erover nadenken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. moet dat dan voor 5 augustus? dan hoop ik mee te doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toch nog 5 augustus? ik hoop er één op te zoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. moet het nog voor 5 augustus?! is de datum al bekend? want ik snap het niet meer;-)

    BeantwoordenVerwijderen