Powered By Blogger

donderdag 2 juli 2009

Mijn excuses

image

Ik wil graag mijn excuses aanbieden over het volgende artikel: http://thebiblestories.blogspot.com/2009/06/wegens-reden-vandaag-geen-meditatie.html! Het ging daarover omdat ik weinig reactie kreeg minder berichtte plaatsen!

Gelukkig werd ik op mijn vingers getikt; het is niet reëel voor de mensen die wel een reactie plaatsen mijn excuses daarvoor! Ik hoop gewoon voortaan vaker wel berichten te plaatsen ook al zijn er minder reactie maar laat alstublieft gewoon een reactie achter!

Nogmaals mijn excuses!

4 opmerkingen:

  1. precies!! maar excuses aanvaard hoor;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Excuses aanvaard..
    Ik snap wel dat je het niet fijn vindt als je weinig reacties krijgt.. maar daardoor moet je idd niet minder berichten gaan plaatst!

    BeantwoordenVerwijderen