Powered By Blogger

zaterdag 11 juli 2009

Tekstkalender: zaterdag 11 juli 2009 – Meditatie

Want Hij zal u redden […] van de zeer verderfelijke pestilentie. Psalm 91:3.

Afgelopen donderdagavond, las ik deze psalm. Ik las verder maar toen ik later achter mijn computer zat dacht ik er nog eens over na. Gisteren stond er op de voorpagina van het Reformatorisch Dagblad een artikel over een man die de Mexicaanse griep heeft… Hij gebruikt het virusremmer Tamiflu maar bij hem werkt dat nog niet heel erg.

Virus ongevoelig voor TamifluVorige week zaterdag, 4 juli, kopte dezelfde krant: ‘Virus ongevoelig voor Tamiflu’. Hiernaast het artikel. In het artikel staat: ‘Volgens microbioloog dr. Malik Peiris is de vondst een reden tot zorg’.  Het virus verkeert in alarmfase 6, dat houdt hetvolgende in: ‘Pandemische fase, met besmetting mens op mens ook in andere regio’s. Noodplannen voor de gezondheidszorg op alle niveaus.

Ik dwaal af van de tekst maar ik hoop dat jullie snappen waarom ik dit plaats…

Hij dat is Jezus Christus, Jezus Christus zal ons redden van de zeer verderfelijke pestilentie! Wat een troost een vaccinatie hoeft niet te helpen immers als God het niet zegent… Maar hulp van Christus werkt altijd! Hij zal u redden, ben jij gered?

Arie van der Plas

Mede dankzij:

 

 

3 opmerkingen:

  1. Sorry dat het al zolang geleden dat ik niets geplaats heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is niet erg ik heb ook al een tijdje niets geplaatst, het is toch vakantie ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja is zo jah! :) jij ook fijne vakantie he?!

    BeantwoordenVerwijderen