Powered By Blogger

woensdag 14 oktober 2009

Weet je gedragen

Mijn excuses dat het bericht zolang uit bleef! Hierbij een gedicht!

Weet_je_gedragen_door_en_kostbaar_v Weet je gedragen door, en kostbaar voor, God, onze Vader:

     Geen zorgen, angst en pijn meer,

     Want de uitkomst gaf God, de Heer,

     God heeft de toekomst bereid,

     En Hij heeft mijn leven geleid.

 

     Geen uitzichtloze wegen,

     Want de Heer gaf Zijn zegen,

     Jezus heeft het voor mij gedaan,

     En Hij leidt mij altijd op de goede baan.

 

     Geen verkeerde gedachten,

     Want van God kan ik alles verwachten,

     De Heer heeft mij het laten voelen,

     En Hij heeft met mijn leven goede doelen.

 

     Geen knopen meer met een lus,

     Want al mijn vertrouwen is op Jezus,

     God is er voor mij elke avond, middag en morgen,

     Want bij de Heer kan ik altijd komen met al mijn

     zorgen.

© Judith Alblas, http://juutgedicht.web-log.nl/de_gedichten_van_judith_a/2009/10/weet-je-gedrage.html

4 opmerkingen: