Powered By Blogger

zaterdag 24 oktober 2009

Excuses

Beste bezoeker,

Misschien denk je komt tie weer hoor met een goedprater om toch drie weken niet te loggen.

Nou niet dus, ik kan het niet goed praten. Toch redenen, oorzaken en gevolgen speelden mee. Maar geen goed praterij. Ik heb me niet gehouden aan mijn beloftes, ik heb ze laten liggen. Mijn excuses daarvoor!

Zo is het ook met het onderwerp, zelfbevrediging.  Het ligt te gevoelig, daar ben ik na lang overleg achter gekomen. Waarom ligt het te gevoelig? Omdat het voor iedereen verschillend is. Binnenkort wil ik hier wel rond de twee berichten over plaatsen maar die zijn dan niet door mij geschreven.

Week 44, die morgen begint, hoop ik een nieuwe start te maken ik zal proberen 3/4 in de week te loggen! Uitgezonderd de gebedskalender die hoop ik gewoon iedere dag te plaatsen. Ik zal vanmiddag nog het rooster online zetten met wat op welke dag!

Wel mijn excuses hiervoor aangeboden, toch hoop ik dat je mijn blog blijft bezoeken en reageren!

Groetjes Arie

2 opmerkingen: