Powered By Blogger

vrijdag 30 oktober 2009

Week 44: Weer een maand…

Jou mening kan anders zijn, maar ik vind dat deze maand heel snel weer is voorbij gegaan!

Nu heb ik geen zin om een sober praatje te gaan houden. Toch wil ik een paar dingen zeggen

  • Eigenlijk is iedere maand een stap dichter bij jou/mij overlijden, en een stap dichter naar de wederkomst. Dat we er maar meer rekening mee mogen houden…
  • En dan gaan we in heel veel dingen op, misschien zelfs wel in school. Dat werkstuk…

Ik las afgelopen zaterdag in het Reformatorisch Dagblad een stuk waar ik jullie graag deelgenoot van wil maken!

http://yord.nl/article/808225, zie deze link!

2 opmerkingen:

  1. mooi stuk op Yord.
    En het is inderdaad zo dat de tijd echt heel snel gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb ik ook gelezen in de krant.. een mooi stuk!! Goed dat ze daar ook aandacht aan besteden

    idd waar Arie, je leeft zo vaak bij de dag..

    BeantwoordenVerwijderen