Powered By Blogger

zaterdag 12 september 2009

Minder berichten…

Onlangs plaatste ik het bericht: wegens drukte met school… Het gaat in dat opzicht niet alleen om drukte maar ook om reizen, ik zit in Gouda op school(Driestar College) waardoor ik iedere dag veel reistijd heb.

Omdat ik dus minder tijd heb om te loggen, zal ik de situatie even eerlijk weergeven.

Ik ben van plan om 3-4 berichten te plaatsen per week. Dat is minder als eerder vermeld, maar ik zal m’n best doen om toch zoveel mogelijk te plaatsen!

Graag hoop ik op jullie begrip!

Groetjes Arie

----------------------------------------------------------

Heb je nog ideeën, tips of iets anders voor mijn web-log? Mail het naar thebiblestories@gmail.com!

4 opmerkingen:

  1. Ik snap het hoor...is goed! Ik ben benieuwd naar nieuwe berichten!

    En over tips zal ik nadenken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij plaats je nu helemaal niets meer;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee. idd. betekent dat je minder gaat plaatsen, gelijk helemaal maar niets meer plaatsen ;-P

    groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen