Powered By Blogger

vrijdag 11 september 2009

11 september 2001 - 11 september 2009

11 september, ik denk dat iedereen van mijn leeftijd en ouder, die dag nog wel kunnen herinneren. Vliegtuigen die in de Twin Towers vlogen…

Het was absoluut een droevige dag voor Amerika. Maar daar gaat het niet alleen om! Al die mensen die zijn omgekomen…. Bijna drieduizend mensen overleden…

En dan? Het is eeuwigheid voor die mensen…! Maar, laten we maar bij ons zelf blijven! Als het nu eeuwigheid voor ons wordt?

3 opmerkingen:

  1. Wat indrukwekkend...wat erg...

    Ik herinner me het niet zo goed meer, maar wat zijn er toen veel mensen in rouw gedompeld! Bidden voor deze mensen blijft belangrijk!

    Een mooie afsluiting van deze log...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschrikkelijke gebeurtenis ! Ik heb het toen kunnen zien op televisie want ik was ziek, ik ga het (net als zovelen) nooit vergeten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Arie,

    Ik kan het me nog wel herinneren, de kranten stonden er vol van.. dat was echt heel erg ja, zoveel mensen die zijn overleden..

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen